Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Hańsk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Samodzielne stanowisko pracy ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej, rolnictwa i leśnictwa, Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Symbol oferty
OR.2110.1.2022
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Hańsk ul. Osiedlowa 4 22-235 Hańsk Pierwszy
Data ogłoszenia
2022-02-10
Termin składania dokumentów
2022-02-24
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe (pożądane ukończone studia wyższe na jednym z kierunków: administracja, zarządzanie kryzysowe, rolnictwo, ochrona środowiska).

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:
  2. Obywatelstwo polskie.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Wykształcenie wyższe (pożądane ukończone studia wyższe na jednym z kierunków: administracja, zarządzanie kryzysowe, rolnictwo, ochrona środowiska).
  7. Staż pracy w administracji publicznej co najmniej 1 rok.
  8. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: samorządu gminnego, zarządzania kryzysowego, o powszechnym obowiązku obrony RP, o ochronie informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych, o ochronie zwierząt, o ochronie przyrody, postępowania administracyjnego, zamówień publicznych.
  9. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku.
  10. Znajomość obsługi komputera (programu biurowe pakiet MS Office).

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  2. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy
  3. Samodzielność, zdolność logicznego i analitycznego myślenia,
  4. Odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
  5. Znajomość języka obcego,
  6. Umiejętność pracy w zespole.
Zakres obowiązków

Zadania zlecone w zakresie zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych:

  1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP.
  2. Przeprowadzanie czynności związanych z wykonaniem powszechnego obowiązku obrony oraz współdziała z organami wojskowymi w administrowaniu rezerwami osobowymi.
  3. Występowanie do instytucji państwowych, podmiotów gospodarczych, jednostek organizacyjnych i organizacji społecznych o współdziałanie w administrowaniu rezerwami osobowymi.
  4. Organizowanie doręczania kart powołania do odbycia ćwiczeń wojskowych przeprowadzonych w trybie natychmiastowego stawiennictwa oraz do czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny (akcja kurierska).
  5. Wykonywanie zobowiązań na rzecz mobilizacyjnych sił zbrojnych.
  6. Na podstawie decyzji Rady Ministrów wykonywanie niezbędnych czynności w sprawie przygotowania do samoobrony.
  7. Przygotowywanie materiałów związanych z wydawaniem decyzji w sprawie świadczeń osobistych i rzeczowych.
  8. Wzywanie osób do stawienia się do kwalifikacji wojskowej przed powiatową komisją lekarską.
  9. Współdziałanie z Wojewodą oraz Powiatową Komisją Lekarską przy przeprowadzaniu kwalifikacji wojskowej.
  10. Udzielanie pomocy i informacji organom wojskowym.
  11. Prowadzenie dokumentacji Szefa Obrony Cywilnej Gminy.
  12. .Kierowanie oraz koordynowanie przygotowań i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej.
  13. Administrowanie rezerwami osobowymi.
  14. Tworzenie formacji obrony cywilnej na podstawie art. 142 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21.11.1967r. o powszechnym obowiązku obrony RP
  15. Przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta w zakresie spraw objętych zakresem czynności.
  16. Przygotowanie materiałów dotyczących wydawania zaświadczeń i innych informacji wynikających z zakresu czynności.

W zakresie uprawy maku i konopi:

Wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konopi.

Zadania własne

W zakresie rolnictwa i leśnictwa:

  1. Przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o podejrzeniu  zachorowania lub zachorowaniu zwierząt na chorobę zakaźną, a w przypadku wałęsania się psa chorego lub podejrzanego o wściekliznę podjęcie stosownych działań.
  2. Prowadzenie spraw związanych z bezdomnymi i wałęsającymi się psami i kotami, współpraca ze schroniskami dla zwierząt.
  3. Przygotowanie dokumentacji związanej z wydawaniem zezwoleń na posiadanie psów ras agresywnych określonych przez Ministra Rolnictwa.
  4. Podawanie do wiadomości publicznej o zarządzonych przez Państwowego Lekarza Weterynarii tymczasowych środków w celu umiejscowienia choroby.
  5. Prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie rolnictwa i leśnictwa.
  6. Przygotowanie materiałów związanych z wydawaniem decyzji na usunięcie drzew i krzewów.
  7. Współdziałanie z Administracją Lasów Państwowych.
  8. Współdziałanie z dzierżawcami i zarządcami obwodów łowieckich, opiniowanie rocznych planów łowieckich, współpraca z kołami łowieckimi.
  9. Prowadzenie spraw związanych ze szkodami w płodach rolnych wyrządzonymi przez zwierzynę łowną, szkodami od zwierząt podlegających prawnej ochronie oraz postępowaniem przy kolizjach ze zwierzętami na drogach publicznych oraz padłymi zwierzętami na terenach gminnych i osób fizycznych
  10. Zamawianie i rozprowadzanie drzewek i krzewów w celu poprawy estetyki miejscowości.
  11. Współpraca i współdziałanie z instytucjami i organizacjami pracującymi na rzecz rolnictwa –WODR, Izba Rolnicza itp.
  12. Rozpowszechnianie ofert promocyjnych dla rolników.
  13. Organizowanie i koordynacja szkoleń dla rolników.
  14. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o funduszu sołeckim.
  15. Współpraca ze służbami w tym weterynaryjnymi w zakresie zwalczania chorób zakaźnych /ustawa o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt/.
  16. Prowadzenie spraw związanych z szacowanie strat spowodowanych klęskami suszy, powodzi i innymi wydarzeniami w rolnictwie.
  17. Koordynacja spisów rolnych.

Kierownik Kancelarii Informacji Niejawnych:

  1. Bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w Urzędzie Gminy Hańsk.
  2. Udostępnianie lub wydawanie dokumentów poufnych i zastrzeżonych, osobom posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa.
  3. Egzekwowanie zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne.
  4. Kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów w Kancelarii Informacji Niejawnych Urzędu Gminy.
  5. Wykonywanie poleceń Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych.
  6. Prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, które zostały udostępnione pracownikom.
  7. Prowadzenie Dziennika Ewidencji Wykonanych Dokumentów.
  8. Prowadzenie Dziennika Korespondencji Dokumentów oznaczonych klauzulami „POUFNE” i „ZASTRZEŻONE”.
  9. Prowadzenie Rejestru teczek dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencyjnych.
  10. Przyjmowanie i wysyłanie przesyłek i dokumentów zawierających informacje niejawne.

Zadania inspektora ochrony danych:

  1. Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich obowiązkach wynikających z obowiązujących przepisów prawa
  2. Monitorowanie przestrzegania niniejszego rozporządzenia, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty.
  3. Udzielanie na żądanie zaleceń, co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35 rozporządzenia;
  4. Współpraca z organem nadzorczym
  5. Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36 rozporządzenia, oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach;
  6. Pełnienie roli punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy niniejszego rozporządzenia.
  7. Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Zadania pozostałe:

  1. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej osób skierowanych przez sąd do Urzędu Gminy Hańsk w celu wykonania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne.
  2. Prowadzenie praw związanych w wypłatą dodatku osłonowego.
  3. Zastępstwo w zakresie przeprowadzenia postępowania administracyjnego w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystanego do produkcji rolnej.
Wymagane dokumenty

 Wymagane dokumenty:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  2. List motywacyjny (podanie o pracę).
  3. Curriculum Vitae
  4. Dokumenty potwierdzające staż pracy (kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
  5. Kopie dyplomów potwierdzających wymagane wykształcenie.
  6. Kopie zaświadczeń, certyfikatów itp. potwierdzających ukończenie określonych kursów i szkoleń, w tym również studiów podyplomowych.
  7. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych.
  8. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany przez zakład pracy na badania lekarskie wstępne do właściwego lekarza medycyny pracy).
  9. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych.
  10. Oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

          W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów. List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych   (Dz. U. z 2019r. poz. 1781)”, datą oraz własnoręcznym podpisem.

Warunki pracy
  1. Warunki pracy na stanowisku:
  2. pełny wymiar czasu pracy,
  3. termin rozpoczęcia pracy 1 kwiecień 2022r.,
  4. praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30, w siedzibie Urzędu Gminy Hańsk
  5. praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, budynek nie przystosowany do poruszania się wózkiem inwalidzkim, brak windy osobowej,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia czyli w styczniu 2022r., wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Hańsk w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.

Miejsce składania dokumentów

Termin i miejsce składania dokumentów.

     Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: „Samodzielne stanowisko pracy ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej, rolnictwa i leśnictwa, Inspektor Ochrony Danych Osobowych”, w sekretariacie Urzędu Gminy Hańsk (pok. Nr 11) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Hańsk ul. Osiedlowa 4, 22-235 Hańsk Pierwszy w terminie do 24 lutego 2022 roku (liczy się data wpływu do Urzędu).

         Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Rekrutacja na Samodzielne stanowisko pracy ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej, rolnictwa i leśnictwa, Inspektor Ochrony Danych Osobowych  przeprowadzona zostanie na podstawie Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Hańsk oraz na wolne stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych gminy (Załącznik nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy Hańsk z dnia 10 kwietnia 2010r.) i będzie obejmować dwa etapy. Analizę formalną aplikacji oraz selekcję końcową. Na selekcje końcową składają się pisemny test kwalifikacyjny i rozmowa kwalifikacyjna lub tylko rozmowa kwalifikacyjna, w zależności o liczby złożonych aplikacji.

         Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy (I piętro) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.ughansk.bip.lubelskie.pl).

Załączniki
  • docx pobrano: 5 razy
  • doc pobrano: 14 razy

  • Wybrany kandydat
    Anna Jędruszak
    Uwagi
    zam. Hańsk Pierwszy

    Anna Jędruszak
    Uwagi
    zam. Hańsk Pierwszy

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marta Furmanik
    Dodano do BIP dnia 10-02-2022 13:18:21