Stanowisko urzędnicze ds. administracyjnych
Wykształcenie średnie w rozumieniu ustawy- prawo oświatowe o profilu stosownie do opisu stanowiska,
Wymagania związane ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie w rozumieniu ustawy- prawo oświatowe o profilu stosownie do opisu stanowiska,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: samorządu gminnego, o pracownikach samorządowych, rachunkowości, zamówień publicznych, kadrowych,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku,
- znajomość obsługi komputera,
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy w administracji,
- umiejętność analizowania przepisów prawnych i stosowania ich w praktyce,
- pożądane studia wyższe,
- znajomość podstaw księgowości w tym umiejętność opracowywania planów i sprawozdań finansowych,
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej,
- odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
- doświadczenie w ubieganiu się o zewnętrzne źródła finansowania inwestycji.
Zakres zadań i obowiązków na stanowisku:
W zakresie spraw administracyjnych:
1.Ustalanie terminów spotkań Wójta Gminy i Sekretarza z interesantami.
2.Obsługa sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej.
3.Obsługa poczty elektronicznej.
- Prenumerata czasopism.
- Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i nadawanie im dalszego biegu z wykorzystaniem elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD).
- Prowadzenie publicznego rejestru umów.
- Organizacja zakupu materiałów biurowych na potrzeby urzędu.
- Prowadzenie rejestru (ewidencji) pieczęci urzędowych.
- Rozliczanie kosztów używania przez pracowników własnych pojazdów do celów służbowych.
- Ewidencja delegacji służbowych pracowników.
Pozostałe zadania:
- Prowadzenie kasy zapomogowo-pożyczkowej.
- Prowadzenie obsługi technicznej i administracyjnej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, przygotowywanie planów finansowych i sprawozdań oraz dokumentacji związanej z działalnością Komisji.
Zastępuje w czasie urlopu i innych nieobecności pracownika:
- ds. kadrowych i obsługi rady gminy /OR/
- Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- List motywacyjny (podanie o pracę).
- Curriculum Vitae
- Dokumenty potwierdzające staż pracy (kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu- w przypadku niezakończenia stosunku pracy u poprzedniego pracodawcy).
- Kopie dyplomów lub świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kopie zaświadczeń, certyfikatów itp. potwierdzających ukończenie określonych kursów i szkoleń, w tym również studiów podyplomowych.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany przez zakład pracy na badania lekarskie wstępne do właściwego lekarza medycyny pracy).
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych.
- Oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia pracodawcy do wglądu oryginałów dokumentów.
Warunki pracy na stanowisku:
- pełny wymiar czasu pracy,
- praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30, w siedzibie Urzędu Gminy Hańsk,
- praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek nieprzystosowany do samodzielnego poruszania się wózkiem inwalidzkim, brak windy osobowej.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia czyli w grudniu 2023r., wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Hańsk w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
Termin i miejsce składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: „ds. administracyjnych”, w Urzędzie Gminy Hańsk (pok. Nr 16) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Hańsk ul. Osiedlowa 4, 22-235 Hańsk Pierwszy w terminie do 24 stycznia 2024 roku do godz. 10:00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Rekrutacja na sstanowisko urzędnicze ds. administracyjnych przeprowadzona zostanie na podstawie Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Hańsk oraz na wolne stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych gminy (Załącznik nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy Hańsk z dnia 9 lipca 2019r.) i będzie obejmować dwa etapy. Analizę formalną aplikacji oraz selekcję końcową. Na selekcje końcową składają się pisemny test kwalifikacyjny i rozmowa kwalifikacyjna lub tylko rozmowa kwalifikacyjna, w zależności o liczby złożonych aplikacji.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy (I piętro) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.ughansk.bip.lubelskie.pl).
Dodano do BIP dnia 10-01-2024 10:18:35